HTML

Plézer-féle Gyógyfűszappan Manufaktúra

Írásaim a natúrszappanokról, krémekről, aromavizekről, fürdősókról, fürdőbombákról szólnak, és hogy hogyan jutottam el odáig, hogy magam készítsem el Őket.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Csalódás

2016.06.08. 12:42 Gyógyfűszappan

Napokban találkoztam egy cikkel, Antal Vali oldalán. Teljesen ledöbbentem. Hogy történhetett ez meg???

Biztos, hogy Te is olvastad, ha mégsem, a linket bemásolom. Itt megtalálod. Johnson & Johnson márkát régóta ismerjük, szeretjük, használjuk. Mégsem fordult meg a fejemben, hogy meg kellene kérdőjeleznem termékeinek biztonságosságát. Bíztam benne! Sajnos múltidőben kell írnom. Még a húgomat is Johnson's tusfürdővel fürdette anyukám. Lányomat már csak 100%-ban természetes termékekkel fürdetem. De csak is azért mert régóta fontosnak tartom, hogy ne szennyezzük, terheljük a bőrünket, szervezetünket feleslegesen. És hát bevallom, nagyon szeretem a termékeinket. Bocsi, ez itt most nem a reklám helye, de így van.

Kaptam egy Johnson's babaolajat ajándékba, sajnos már használtam is belőle. Cikk olvasása után száműztem a házból is. Azért írom, hogy sajnos, mert nagyot csalódtam. Felháborítónak tartom, hogy ilyen nagy céget nem ellenőriznek? Nekik mindent szabad? Ha esetleg később kiderül, hogy a hír kacsa volt., miért volt szükség erre "botrányra"? Remélem, hogy csak kacsa volt! Neked mi a véleményed?

Xoxo Noémi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyogyfuszappan.blog.hu/api/trackback/id/tr708789638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása