HTML

Plézer-féle Gyógyfűszappan Manufaktúra

Írásaim a natúrszappanokról, krémekről, aromavizekről, fürdősókról, fürdőbombákról szólnak, és hogy hogyan jutottam el odáig, hogy magam készítsem el Őket.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Itt a tavasz!

2016.04.03. 20:05 Gyógyfűszappan

Itt a tavasz! Mikor berobban a jó idő, azonnal kiakarok menni a természetbe. Így is tettük, de séta után azt gondoltam, megismertethetném az én kicsi Zoémmal a vizet, hiszen a nyár már itt kopogtat az ajtón. Így is tettünk, elvittük apukájával Babaúszásra. Nagyon élvezte. Én már annyira nem, amikor felvettem a fürdőruhámat,  nagyon csalódott voltam. Annak ellenére, hogy egész télen vigyáztam a bőrömre, ápoltam, tápláltam, sajnos még így is láttam, hogy vannak problémák. Arra gondoltam, hogy a tanácsaimmal megpróbálok neked is segíteni. Lehet ugyanilyen cipőben jársz mint én. Nagyon szeretem a pedikűrösömet, de hiába járok hozzá rendszeresen, apró repedések így is vannak a sarkamon. Ezt a problémát könnyen orvosolhatjuk levendulaolajjal és teafaolajjal. Teafaolajnak baktériumölő hatása van,  így sokkal hamarabb helyrejön a sarok bőre. Majd egy kis levendulaolajjal bekenheted, hogy a teafa erős illata elillanjon. A kezünk és a lábunk is megsínyli a téli időszakot. Azt javaslom mielőtt vastagon bekennéd magad a kedvenc testápolóddal, próbáld ki a sós szappant. Nevével ellentétben nem szárítja a bőrt, sőt, helyrehozza azt. Így még jobban kifejti hatását a kedvenc testápolód. De meglátod, ha rendszeres hasznàlója leszel a sós szappannak, előbb utóbb elhagyod a krémezést. � Tudom, hogy még korai de ne feledkezzünk meg a napvédelemről sem. Nem kell rögtön elő kapnod a naptejet. Inkább adok két tippet amivel még a bőrödet is táplálhatod. Kakaóvaj, Shea vaj. Biztos találkoztál már velük, sokféleképpen felhasználhatóak. Leggyakrabban ismeretes, ha krémbe tesszük. De önmagukban is használhatjuk őket. Nálam az vált be a legjobban, hogy a vizes bőrömre kenem shea vajat, ami magával viszi a vizet a bőrömbe, és így egy hétig biztos nem kell újra kennem. Remélem sokat segítettem és könnyebb lesz a tavaszi megújulás.

Xoxo Noémi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyogyfuszappan.blog.hu/api/trackback/id/tr698557478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása