HTML

Plézer-féle Gyógyfűszappan Manufaktúra

Írásaim a natúrszappanokról, krémekről, aromavizekről, fürdősókról, fürdőbombákról szólnak, és hogy hogyan jutottam el odáig, hogy magam készítsem el Őket.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

I'm great!

2016.03.03. 14:48 Gyógyfűszappan

I’m great!

Talán Veled is előfordult már életedben, hogy elbizonytalanodtál önmagaddal kapcsolatban, hogy megkérdőjelezted az eddigi életed hasznosságát, vagy azt gondoltad, nem vagy elég jó szülő, gyermek, barát, vagy munkatárs.

Engedd, hogy megvigasztaljalak! Nem kell ennek így lennie!

Hallgasd meg a történetet, ami velem esett meg.

Egyik nap, munka közben, arra lettem figyelmes, hogy újra és újra felmerül egy nemrég hallott mondat a gondolataimban. Minél többször gondoltam rá, annál jobban éreztem magam.
A gondolat- mondat, a következő volt:

„I’m great!”

Először idegesített, aztán elgondolkodtam rajta és végül úgy döntöttem, megtartom!

Rabul ejtettem, ahogy’ előző nap Ő engem. Készítettem magamnak egy hímzett arctörlő kendőt, hogy reggel mindjárt a szívembe férkőzhessen az üzenet.

„Nagyszerű vagyok!”

Nincs is semmi titok! Mi mindannyian nagyszerűek vagyunk! A hibáinkkal együtt vagyunk azok, akik. Így változatos az élet. Ettől érdekes. Ettől izgalmas.

Nincs is más teendőd, csak:

Érezd magad nagyszerűnek minden nap, minden pillanatában!

Bármit hozott is a nap, ma ennyit tudtál beletenni. Engedd meg magadnak, ha nem voltál tökéletes!
Ki merne hinni Benned, ha Te magad, nem hiszel Magadban!

"Ha nem hiszel a hullámban, hogy' hihetnél az óceánban?"
(Sathya Sai)

Legyen Szép Napod!

Zsuzsa

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyogyfuszappan.blog.hu/api/trackback/id/tr318441246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása