HTML

Plézer-féle Gyógyfűszappan Manufaktúra

Írásaim a natúrszappanokról, krémekről, aromavizekről, fürdősókról, fürdőbombákról szólnak, és hogy hogyan jutottam el odáig, hogy magam készítsem el Őket.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Foltos ruhák - Az én történetem

2016.03.11. 20:51 Gyógyfűszappan

Sziasztok!

Szeretném elmesélni nektek, mint gyakorló anyuka, hogyan tudtam kitisztítani a kislányom ruháiból a mindennapos evés utáni étel maradékokat. Azt mondhatom, eddig imádtam mosni. A hidegzuhany akkor kezdődött, amikor 4 hónaposan elkezdtük a hozzátáplálást és megnyílt a világ a különböző foltok felé. Lehetetlennél lehetetlenebb helyeken és színekben ütötte fel a fejét. Mivel az idő nagyon szoros, azt se tudtam mikor fogom kimosni a bodyt, az előkét, a nadrágot és a sort folytathatnám, de nem teszem,  végtelen számú ruhadarabot feltudnék sorolni. Tehát elkezdtem kupacba gyűjteni. Ennek az lett a következménye, hogy már akkora volt, hogy nem tudtam elmenni mellette, muszáj volt megcsinálni. Na de hogy kezdjek hozzá? Hogy gyorsan eltüntessem, mindent betettem a mosógépbe. Megkönnyebbültem. Majd egy óra elteltével boldogan nyitom ki a mosógépet, hogy kiteregessem a ruhákat. És akkor zuhantam össze. Minden foltos maradt, halványabb lett, de nem tűntek el teljesen. Kétségbeesetten hívtam fel anyukámat, - hiszen már nem maradt egy tiszta ruhája sem a gyereknek-, hogy segítsen, mert tanácstalan vagyok. A felmentősereg meg is érkezett 20 perc múlva. Kezembe nyomta az oxigénes folttisztítót és azt mondta: "áztasd be a pici ruháit, tegyél a vízbe az oxigénes folttisztítóból, majd holnap mosd ki újra a kicsi ruháit." Így tettem és láss csodát, minden gyönyörű tiszta, fehér és foltmentes lett. Nagyon boldog voltam! Majd a kezembe nyomott egy szappant. Megnéztem, fehér volt, illata sem volt, gondoltam valami újdonság?! És megakadt a szemem a feliraton: "makacs szennyeződésre" Csak annyit mondott: ha azt szeretnéd, hogy ne halmozódjon fel többször ennyi foltos ruha, csak használd bátran a mosószappant. Azonnal segít, időt spórolsz vele és még vegyszer sincs benne. Azóta is áldom azt a napot, amikor a kezembe adta, mert nincs olyan folt, amit ki ne hozna, az oxigénes fehérítőtől még a mi ruháink is fehérebbek, tisztábbak és még időt is spórolok vele. Lássuk be az anyukáknak az idő aranyat ér.  Adok egy tippet, a függönyöket újjá varázsolja! � 

 

Próbáljátok ki és írjátok meg!

Oxigénes folttisztító

Makacs szennyeződésre

Xoxo Noémi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyogyfuszappan.blog.hu/api/trackback/id/tr178466204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása