HTML

Plézer-féle Gyógyfűszappan Manufaktúra

Írásaim a natúrszappanokról, krémekről, aromavizekről, fürdősókról, fürdőbombákról szólnak, és hogy hogyan jutottam el odáig, hogy magam készítsem el Őket.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Boldog Anyák Napját!

2016.04.18. 09:13 Gyógyfűszappan

Anyák napja közeledtével mindig érzelmesebb leszek. Minden évben nagyon várom, de néha fejtörést okoz, hogy mivel lepjem meg anyukámat. Hiszen az én anyukámat nem lephetem meg akármivel, csak valami különlegessel. Az idei tényleg különleges. Hiszen tavaly nyáron született meg a kislányom, így már én is anyuka lettem.� Az én ajándékom már meg is van.☺ Nagyon boldog vagyok! Ugyanígy érez az anyukám és a nagymamám is. Mindkettőjüket nagyon szeretem, de nem egyformán. Ne érts félre, nem kevésbé, csak hát az egyiknek az unokája, másiknak meg a lánya vagyok. Eszembe jutott egy nagyon kedves történet. Elmesélem. A munkahelyemen megismerkedtem egy kedves, idős hölggyel. Sokat beszélgettünk, mindig hozzám jött, ha segítségre volt szüksége. Szívembe lopta magát.  Majd meghívott magához az otthonba. Azt mondta, hogy ott több időnk lesz beszélgetni. Elfogadtam a meghívását. Azóta is rendszeresen találkozunk, és hosszan beszélgetünk. Egyik alkalommal, búcsúzáskor azt mondta, "ha nem bánod, a fogadott nagymamád lennék". Mondtam neki hogy én már régóta annak tartom. Azóta is keressük egymást, örömmel gondolok rá és aggódom érte. Idén arra gondoltam, hogy szépségcsomaggal lepem meg mindhármukat. Három különbözővel, hiszen a korukból adódóan nem örülnének ugyanannak. Arra gondoltam, hogy anyukámat vadrózsa krémes, nagymamámat levendulás, fogadott nagymamámat pedig körömvirágossal lepem meg. Ha te is meglepnéd valamelyikkel anyukádat vagy nagymamádat, csak bátran. Biztos a tuti siker! Nem csak anyák napján! Nézz körül oldalunkon és válogass kedvedre a szépség csomagjaink közül. Anyák napja az az ünnep, amikor elgondolkodom azon, hogy az év többi napján is biztos odafigyelek-e anyukámra. Többször is felmerül bennem a kérdés, hogy titkolt vágyait teljesítem-e, szeretem-e elégszer, megpuszilom és megölelem-e minden találkozáskor. Vagy a minden napi teendők miatt csak tova rohanok?! Sose fogom megtudni, mert az anyukák nem panaszkodnak! Csak önzetlenül szeretnek.

Boldog anyukám napot!❤

Xoxo Noémi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyogyfuszappan.blog.hu/api/trackback/id/tr328638548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása