HTML

Plézer-féle Gyógyfűszappan Manufaktúra

Írásaim a natúrszappanokról, krémekről, aromavizekről, fürdősókról, fürdőbombákról szólnak, és hogy hogyan jutottam el odáig, hogy magam készítsem el Őket.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Zsírhiányos bőr

2016.03.21. 18:41 Gyógyfűszappan

Ezennel zárnám is a bőrtípusokat a zsírhiányos bőrrel, ami szerintem megint egy nem mindennapi bőrtípus. Nagyon érdekesen hangzik ugye? Zsírhiányos bőr, hm, mikor elkezdtem írni, elgondolkodtam rajta, hogy tényleg létezik ilyen?! Igen, létezik. Ahogy olvasod a bőrtípusokat, Te is láthatod, hogy nagyon könnyen összekeverhetőek az egyes bőrtípusok. Ezért is tartottam fontosnak, hogy ilyen részletesen írjak róluk. Úgy gondoltam könnyebben megemészthető, mintha csak ide zúdítottam volna az összest. Nos, akkor nézzük. A zsírhiányos bőr nem fénylik, de üde és rugalmas, pórusai zártak, tapintása enyhén érdes. A felszíne enyhén hámlik, mitesszerek nem sűrűn jelennek meg rajta. Gyakran összekeverik a száraz, vagy a korpás bőrrel. Mivel a faggyútermelés gyenge, a bőr nem képes a vizet megtartani, így fen áll a dehidratáltság is. Javaslom a zsír pótlását, valamint a hidratálást, erre jók a növényi zsírok és olajok, A, E, F-vitamin, valamint antioxidánsok bevitele Kerüljük, a túl illatosított, és a vegyszerezett készítményeket.
Egy-két szappan, amik jótékonyan hatnak a bőrödre. Próbáld ki, nem kell az összeset, csak amelyik elnyeri a tetszésedet.

 

 

Uborkás szappan

Sós-Uborkás szappan

Bodzavirág-Méz szappan

Sós-Szantálfa-Tearózsa szappan

 

Ez az egyetlen bőrtípus, ahol javaslom a zsírpótlás, hát zsírra fel! ;)

Jövőhéten folytatom valami mással.

 

Xoxo Noémi

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyogyfuszappan.blog.hu/api/trackback/id/tr78510260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása