HTML

Plézer-féle Gyógyfűszappan Manufaktúra

Írásaim a natúrszappanokról, krémekről, aromavizekről, fürdősókról, fürdőbombákról szólnak, és hogy hogyan jutottam el odáig, hogy magam készítsem el Őket.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szappanok

2016.04.10. 20:09 Gyógyfűszappan

Ezen a héten a szappanokról írok neked.

De ne ijedj meg nem az összetevőkről vagy hogy hogyan készül, csak arról, hogy milyen tapasztalataim voltak, vannak vele kapcsolatban.De ha érdekel és belesnél a kulisszák mögé írd meg nekem.

Sokáig tusfürdőt használtam. Személy szerint azért mert azt hallottam, hogy a szappan nagyon szárítja a bőrt. Akkor még nem néztem utána, hogy miért szárít, csak egyszerűen nem használtam. Aztán gondoltam egyet és kipróbáltam egy szappant. 1 darabig jó volt, szerettem. Aztán egyszer csak száraznak kezdem érezni a bőröm. Így visszatértem a tusfürdőhöz. Csak nem  hagyott nyugodni a dolog, elkezdtem olvasgatni és megtaláltam hogy mi volt a baj a szappannal. Azért szárította a bőrömet, mert nagyüzemi készítésű volt, amiből a gyártás során kivonják a glicerint. Így annak vízmegkötő képessége nem tud érvényesülni. A  szappan kiszárított, így elkezdtem használni testápolót. Amikor bekentem magam nagyon szépnek és hidratáltnak látszott a bőröm, de egyre többet kellett belőle használnom. Utána jártam, hogy mi lehet a baj. Azt találtam, ha bizonyos százalék felett van a glicerint tartalom, az bizony a bőr alsó rétegéből magához vonzza a vizet. Ezáltal tönkreteszi a bőrömet. Tipp: ha a testápolód INCI felirata alatt az összetevők közt, 2. vagy 3. helyen találod a glicerint, akkor az már okot adhat a gyanúra.

Majd kipróbáltam egy házi, főzött szappant. Erről azt tudtam meg, hogy itt a glicerint bennhagyják a szappanban. Ez egy lágy, krémes szappan. Elszappanosítatlan olajokat tartalmaz, ezáltal hidratálja a bőrt, szükségtelenné válik a testápoló használata. Benne hagyott glicerinnek egy hátránya van, ázékonnyá válik a szappan.  Ezért tedd bele egy fürdőzsákocskába, így nem vész kárba egy kis darabka sem. 100 %-ban természetes anyagokból készülnek a Plézer féle szappanok. Nyolc féle ápoló olajból készül, köztük megtalálható Shea vaj, Olívaolaj, szőlőmagolaj, kókusz olaj és szezámmagolaj. A többi csak ráadás! Nekem a sós szantálfa tearózsa a kedvencem. A sós szappanok jótékony hatásáról Facebook-oldalunkon írtam már neked. Tehát az egyik oka ez. A másik ok pedig, hogy egyszerűen imádom az illatát! Elvarázsol! Nem tudok veled betelni! Próbáld ki valamelyik szappanunkat. Ha tetszett vagy ha valami nem volt jó akkor írd meg, kíváncsi vagyok rá. Ha többet szeretnél tudni a Plézer féle szappanokról, kövesd facebook oldalunkat a jövőhéten.

Xoxo Noémi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyogyfuszappan.blog.hu/api/trackback/id/tr498586294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása